گرانول PVC  مخصوص شیلنگ گوهر پلاستیک قم

گرانول PVC مخصوص شیلنگ

در گرانول PVC ماده‌ی پلی وینیل کلراید وجود دارد که عموماً در دو حالت نرم و سخت تولید می‌شود. گرانول‌PVC   گوهر پلاست قم در مواد اولیه محصولات و صنایع پزشکی، برقی و کالاهای مصرفی مانند انواع شیلنگ کاربرد دارد و به دلیل بازیافتی بودن، گرانول‌ها برای تولیدکنندگان بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود زیرا استفاده از مواد دیگر می‌تواند هزینه‌های تولید را تا چند برابر افزایش دهد.

 

کیفیت گرانول PVC

گرانول PVC از سایر گرانول‌های موجود پرطرفدارتر است و از مهمترین ویژگی این نوع گرانول مقاومت و دوام آن در برابر نور خورشید و ضربه است، گرانول PVC به راحتی برش خورده و دارای نقطه جوش مستحکم است. گرانول PVC شرکت گوهر پلاست قم در تهیه شیلنگ برای شکل‌گیری نیاز به دمای کمتری دارد و کماکان دارای بهترین کیفیت و قیمت است. برای خریدار و مصرف کننده هم نسبت به سایر مواد اولیه موجود غیر بازیافتی، مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

 

دلایل استفاده از گرانول مخصوص شیلنگ

به دلایل اقتصادی در مواد اولیه انواع شیلنگ مصرفی از گرانول PVC استفاده می‌شود. گرانول مخصوص شیلنگ دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت، آب، رطوبت و بخار است و این مقاومت، دوام شیلنگ تولیدی در گوهر پلاست قم را افزایش داده و تنها گرانولی است که با آن می‌توان انواع مختلف شیلنگ را برای مصارف گوناگون مطابق با نیاز مشتریان تولید و عرضه کرد. در ادامه به انواع شیلنگ ساخته شده با گرانول PVC، موارد مصرف آن‌ها به طور کامل پرداخته شده است.

 

انواع شیلنگ با گرانول PVC

مواد اولیه شیلنگ‌های موجود در گوهر پلاست قم گرانول PVC مخصوص شیلنگ است. به دلیل تنوع ساختار موجود در PVC و همچنین ارزان بودن آن نسبت به دیگر مواد اولیه، این نوع گرانول بسیار مناسب است. از گرانول PVC مخصوص شیلنگ در ساخت شیلنگ‌های آبی مانند شیلنگ کولر، شیلنگ‌های یک یا چند لایه مات و شفاف، پر فشار و کم فشار استفاده می‌شود. گرانول PVC در شیلنگ کولر از ساده‌ترین نوع این ماده است. شیلنگ‌ مات دارای مقاومت بیشتری نسبت به نوع شفاف است. در شیلنگ‌های چند لایه از ترکیب چند گرانول استفاده می‌شود و چگالی داخلی‌ترین لایه از بقیه لایه‌ها باید بیشتر باشد. برای ساخت شیلنگ‌های شفاف و کم فشار نیز باید از گرانول با خلوص بالا استفاده کرد. به صورت کلی در شیلنگ‌های کم فشار اصل بر انعطاف پذیری محصول است. نوع دیگر از شیلنگ‌ها که برای انتقال مواد شیمیایی بکار می‌روند نیز از گرانول مخصوص شیلنگ با افزودنی‌هایی که مقاومت آن را در برابر خوردگی بالا ببرند ساخته می‌شود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد گوهر پلاستیک قم محفوظ است.