گرانول برای زیره کفش گوهر پلاستیک قم

گرانول برای زیره کفش

یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب و استفاده از یک کفش، راحتی و سبکی آن است تا در شرایط مختلف آسیبی به پا و کمر افراد وارد نکند. چیزی که راحتی و کیفیت یک کفش را  علاوه بر ظاهر آن، رقم می‌زند بدون شک کفی یا زیره آن است و بستگی به مواد اولیه و گرانول‌هایی دارد که در این زیره‌ها بکار می‌رود پس مواد اولیه مرغوب نیز عامل مهمی در راحتی کفش است.

 

 گرانول زیره کفش

اگر به ساختار بیرونی کفش‌ها دقت کنید، قطعاً مشاهده خواهید کرد که بیرونی‌ترین لایه موجود در زیره کفش با یک فوم فشرده پوشیده شده و در کفش‌هایی با مدل مختلف، رنگ و ضخامت این لایه تغییر می‌کند. این فوم که غالباً دلیل راحتی، سبکی و جلوگیری از وارد شدن ضربه و آسیب به پا در بسیاری از کفش‌ها به شمار می‌رود معمولاً از گرانول آن‌ هم با جنس پلی اتیلن سبک ساخته شده است. شرکت گوهر پلاست قم مطابق با استانداردهای جهانی موفق به تولید زیره کفش با کیفیت بالا با استفاده از گرانول شده‌ است.

 

کیفیت گرانول زیره کفش

گرانول زیره کفش در واقع نرم کننده‌هایی با انعطاف پذیری بسیار بالا هستند و به همین نرمی زیاد باعث شده تا تولید کننده به راحتی می‌تواند آن را به صورت دلخواه به اشکال گوناگون و مطابق با طراحی کفش در بیاورد. این نوع گرانول در شرکت گوهر پلاست قم PVC در برابر حرارت زیاد مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و این اتفاق کاملاً دوام زیره کفش را تضمین می‌کند. قیمت گرانول برای زیره کفش به قدری مناسب است که تولید کننده را  به خرید و استفاده از این محصول با کیفیت در تولیدات خود تشویق می‌کند. گرانول برای استفاده در صنعت کفش یک ماده ارزان قیمت با کیفیت مناسب محسوب می‌شود که از افزایش هزینه‌های تولید جلوگیری می‌کند.

 

مزایا استفاده از گرانول در کفش

همانطور که می‌دانید گرانول برای زیره کفش هم از بازیافت ضایعات پلاستیکی تولید می‌شود و تولید کننده‌های گرامی با خرید این ماده از شرکت گوهر پلاست قم و استفاده از آن در صنعت کفش به کاهش آلودگی زیست محیطی ناشی از زباله‌های پلاستیکی کمک شایانی می‌کنند. به همین جهت گرانول‌های PVC در بین حامیان محیط زیست نیز طرفداران بسیاری دارد که صاحبان مشاغل و تولید کنندگان کفش را به استفاده از این ماده اولیه در محصولات خود ترغیب می‌کنند.

 
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد گوهر پلاستیک قم محفوظ است.